بعد از آن که یکی از خبرگزاری ها خبر لغو تمام طرح های تقسیماتی کشور تا پایان دولت دوازدهم را اعلام کرد،مردم قائمیه نیمه شب اقدام به تجمع اعتراضی کردند و برای مدتی جاده این شهر که سه راه ارتباطی فارس و بهشهر و هرمزگان است را بستند.
کد خبر: ۶۱۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 28 May 2018

 

به گزارش تابناک فارس:در پی این تجمع معاون سیاسی استاندار و رئیس نیروی انتظامی فارس خود را به منطقه رساندند و در جمع معترضان حاضر شدند.

معاون سیاسی استاندار با تکذیب خبر لغو تمام طرح های تقسیماتی در دولت دوازدهم گفت از آن خبرگزاری که این خبر را منتشر کرده شکایت می کنیم و طرح های تقسیماتی در حال پیگیریست.

رئیس نیروی انتظامی فارس هم از مردم خواست خویشتنداری کنند و مسائل را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

حجت الاسلام حسین انصاری، امام جمعه بخش چنارساهجیان نیز بیان داشت: همانگونه که در خطبه های نماز جمعه چهارم خردادماه جاری، شایعاتی مبنی بر لغو طرح ایجاد شهرستان جدید کوه چنار را تکذیب کردم بار دیگر از مردم این بخش درخواست می کنم به شایعات و خبرهای کذب توجهی نکنید. 

مردمی که در این تجمع حضور داشتند، پس از این سخنرانی ها این مکان را ترک کردند. 

نماینده کازرون در مجلس هم در پیامی خطاب به مردم قائمیه گفت: نظر به اینکه مسئولین کشوری در رسیدن شما به خواسته قانونی و مشروعتان استوار بوده و تلاش می‌کنند، استدعا دارم جهت حفظ آرامش و امنیت و جلوگیری از سو‌ءاستفاده افراد فرصت‌طلب، از هرگونه تجمع و اِخلال در رفت‌وآمد خودداری نموده و مطالبات خود را از طریق قانونی و منطقی پیگیری فرمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار